Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 10:57 - Защо е по-добре да пътуваме с влак?
Автор: vane Категория: Политика   
Прочетен: 3971 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Тези неща сигурно си ги знаете, но все пак да ги напомня, защото господата Борисов, Дянков, Владимиров и Московски явно са ги забравили или  лобират за интереси на автобусните превозвачи и изкуствено ще им създадат монопол.

  • в пъти по-екологично е от автобусния или автомобилния или авиотранспорта. (от електрическите влакове няма вредни емисии и изгорели газове)

  • по принцип е по-комфортно – има повече място за краката, можеш да отидеш до тоалетна, можеш да се наслаждаваш на гледката навън, можеш спокойно да се разтъпчеш, на много малко хора им прилошава във влаковете (за разлика от автобусите например)

  • скоростта е значително по-висока от разрешените по магистрала 130 км/ч– българските вагони, произведени през 80-те години на ХХ в. са тествани при скорост 160 км/ч (разбира се тъй като в България влаковите линии са оставени от 25 години без основни ремонти и поддръжка, скоростта е драстично по-ниска). Официалният световен рекорд за най-висока скорост, развивана от влак е 574км/ч!!!

  • доста по-евтин транспорт от автобусния и автомобилния.






Гласувай:
3



1. dedenze - Вярно но за нормални развити и съременни държави, ние не сме такава.
26.11.2011 13:08
Ето и перспективата:
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/11/25/bdj-perspektiva.856285
цитирай
2. mrpavlov - към автора..
26.11.2011 16:18
Не е етично да триеш коментари, които не са ти по вкуса :) Да видим как ще изтриеш моя статия ;)
цитирай
3. vane - към павлов
26.11.2011 17:39
mrpavlov написа:
Не е етично да триеш коментари, които не са ти по вкуса :) Да видим как ще изтриеш моя статия ;)

Не е етично да пишеш оф топик и да рекламираш Бойко (като казваш, че не бил той виновен, а били виновни работниците от БДЖ и правителствата преди него. Прочети статията и коментирай по нея, тоест по предимствата на железопътния транспорт. А относно лобирането за автобусния транспорт, да не би да бъркам? Няколко пъти железничари и машинисти спасяваха влакове и хора, благодарение на доблестта и себеотдадеността си. Освен това не забравяй, че в Белгия и Германия всяка година стават катастрофи с влакове, при положение, че имат много по-модерна железопътна система от България. Относно краденето на гориво, което толкова се навира в пространството - бяха хванати 3-ма души, а не всички машинисти. И още нещо - ако не ти плащат заплата 6 месеца, ти какво би направил?
цитирай
4. анонимен - и още нещо..
26.11.2011 18:00
Никога не съм казал, че работниците са виновни!!! Виновни са синдикатите, които за толкова години веднъж не се изправиха и не казаха "Държавата налива пари в компания която работи на загуба, направете нещо" И това нещо можеше да бъдат реформи, смяна на ръководството и т.н. и т.н. И това е можело да стане много отдавна и да се избегнат сегашните проблеми. Защото или ще си отидат 2000 или всички, или БДЖ ще се приватизира. Ти кажи кой вариант е най - изгоден!
цитирай
5. vane - Няма защо да го крия
26.11.2011 18:03
анонимен написа:
Поне се радвам, че си признаваш че си я изтрил :) А мога да ти кажа, че това не беше оф топик, а ми бяха аргументите относно "защо кризата с БДЖ няма връзка с лобирането на автобусния транспорт" ... опитай се да разграничиш нещата!! :)

И за да съм още по - конкретен.... Никой от правителството не е искал стачката!!! Стачката не я организира правителството а синдикатите, т.е. по - логично е, синдикатите да лобират авто транспортта, нали? :) За да може да се плаща на всички редовно, трябва БДЖ да работи според възможностите си, т.е. трябва да се оптимизира производителността => съкращения!! И ако това е било направено преди, нямаше да са 2000 работника, повярвай ми!! ;)

П.С. Моля те, имай доблестта да ме обориш с аргументи и факти, подкрепени с икономически идеи и решения, а не да ми триеш коментарите.. комунизма отдавна си отиде :)


Твоят коментар отново не е по темата за плюсовете на железопътния транспорт и аз отново ще го изтрия.
цитирай
6. vane - Никога не съм казал, че работниците ...
26.11.2011 18:14
анонимен написа:
Никога не съм казал, че работниците са виновни!!! Виновни са синдикатите, които за толкова години веднъж не се изправиха и не казаха

За това съм от части съгласен, въпреки че отново не е по темата. БДЖ не е работило на загуба, докаго България имаше производства, просто е оставено на самотек и парите от заемите просто ги няма. Ако БДЖ се приватизира, ще се случи същото, което стана с всички приватизирани български фирми. Ще бъде разпродадено за скрап, а работниците - уволнени постепенно. Има спасение - копирал съм една статия по въпроса. А и още нещо - виж какви хора са начело на синдикатите - може би са свързани с властта и може би ги използват като буфери на недоволството - може би .......................
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vane
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589986
Постинги: 102
Коментари: 198
Гласове: 225
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930