Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2012 15:12 - Кална война срещу Радостин Стойчев
Автор: vane Категория: Спорт   
Прочетен: 2498 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2012 12:15


Препечатвам едно мнение от фейсбук от групата "Против уволнението на Радо Стойчев" за една откровено поръчкова статия срещу бившият национален треньор по волейбол във в-к "Меридиан Мач".

Ето го и линка, вие предценете кой е правият:
volleyball.sportal.bg/news.php

Погледнете каква жалка статия в Меридиан мач. Просто нямам думи. Какво трябваше да направи Радо Стойчев, да стиска още зъби след като федерацията работи срещу него, да пуска Владо Николов, вместо Соколов, поради натиск от федерацията, да го натискат да падаме от едни, за да имаме по-добър съперник напред и да паднем на нивото на жалките бразилци (най-омразният ми волейболен отбор, между другото много хора по света ги ненавиждат за антиспортсменското им поведение). Да не говорим за абсурдните заробващи договори, които и през комунизма не е имало и то към едно човече, което е нагло и няма капка срам да се излага пред цял народ заради жалките си финансови интереси. Данчо Лазаров постави интересите си пред тези на отбора, не е Радо Стойчев ......... Радо, аз съм с теб и не ме интересува колко кал ще хвърлят по теб, ти си човекът, който каза открито, че системата е скапана и че не искаш да си повече част от нея, след като години всички се криеха като мишки ........... Само заради това, изключвайки невероятните ти треньорски умения, аз съм с теб!!!

А аз ще цитирам Радо Стойчев на мача с Франция на Олимпийската квалификация (последния линк):

"Ей, ей, чуйте ме, Цецо, Тошко, толкова мъка и толкова такова.....дайте да си доставиме удоволствие, хора, дайте да се изкефиме, Матей, дайте да излеземе и да им покажеме кои сме в края на крайщата. Играеме само за нас си и за тия хора, вижте ги" ...................













Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vane
Категория: Лични дневници
Прочетен: 588710
Постинги: 102
Коментари: 198
Гласове: 225
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031