Постинг
07.09.2011 21:36 -
Наглост и некадърност от DW
Автор: vane
Категория: Политика
Прочетен: 1988 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 07.09.2011 21:37
Прочетен: 1988 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 07.09.2011 21:37
Поредната наглост на Deutche Welle. Държавата, която е избила над 6 млн. евреи заедно с нейните послушни медии и български продажни писачи имат нахалството да коментират въпроса със спасяването на българските евреи. Българите спасили евреите само в старите български граници, а в Македония и Егейска Тракия ги оставили на произвола. Коментара продължава и че не може спасяването да се разглежда еднозначно, тъй като гражданите спасявали евреите, а управниците като цяло гледали отстрани..........Тоест пак българите пак свършили половинчата работа.....................
Аз като българин твърдо не приемам подобни коментари от страна, която е убивала целенасочено хора в концентрационни лагери по най-жесток и брутален начин.
Излових DW и във фрапираща некадърност, четете внимателно: "Най-впечатляващата творба изобразява ктитора на храма царя вседържец Севастократор Калоян до жена му Десислава." (Статия по повод реставрацията на Боянската църква http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15327841,00.html)
Хората са преписали дословно статията на некадърен швейцарски журналист и дори не са се замислили какво означава Цар и какво - Севастократор.
(Царят е владетелят на България, а Севастократорът е вторият или третият човек в държавата, но и дума не може да се става да бъде наречен вседържец и "цар" да бъде с малка буква, а "Севастократор" с голяма......)
Още по драматично е, че в статията въобще не се споменава защо наистина Боянската църква е толкова уникален паметник. Във всеки случай не е заради изобразената погача хляб, ряпа и чесън (отново желанието е да принизят българското, да изкарат, че майстора е елементарен човек, за когото изобразяването на храната било най-важното).
Истинската ценност на църквата обаче са портретите. Портретите на Севастократор Калоян и съпругата му Десислава, които са създадени като истински ренесансови портрети само че с век по-ранни от първите творби на Западно европейското Възраждане (ХІІІв.). В изображенията се наблюдава връщане към античните традиции на портрета, към представянето на светлосенки и триизмерни изображения, фигурите са изключително реални, а не застинали като икони - точно като творбите на Микеланджело и Леонардо.
Ето това е истинското достойнство на паметника, само че германците (и то най-вече лъхащите на пошлост и необективност германски медии) не могат да допуснат българите да са толкова напред, по-добре е те да бъдат принизени до лука и чесъна, до полунеспасените евреи, въпреки че българите до Късното Средновековие са живели много по-цивилизовано отколкото германското селячество, че и от немските аристократи.
Аз като българин твърдо не приемам подобни коментари от страна, която е убивала целенасочено хора в концентрационни лагери по най-жесток и брутален начин.
Излових DW и във фрапираща некадърност, четете внимателно: "Най-впечатляващата творба изобразява ктитора на храма царя вседържец Севастократор Калоян до жена му Десислава." (Статия по повод реставрацията на Боянската църква http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15327841,00.html)
Хората са преписали дословно статията на некадърен швейцарски журналист и дори не са се замислили какво означава Цар и какво - Севастократор.
(Царят е владетелят на България, а Севастократорът е вторият или третият човек в държавата, но и дума не може да се става да бъде наречен вседържец и "цар" да бъде с малка буква, а "Севастократор" с голяма......)
Още по драматично е, че в статията въобще не се споменава защо наистина Боянската църква е толкова уникален паметник. Във всеки случай не е заради изобразената погача хляб, ряпа и чесън (отново желанието е да принизят българското, да изкарат, че майстора е елементарен човек, за когото изобразяването на храната било най-важното).
Истинската ценност на църквата обаче са портретите. Портретите на Севастократор Калоян и съпругата му Десислава, които са създадени като истински ренесансови портрети само че с век по-ранни от първите творби на Западно европейското Възраждане (ХІІІв.). В изображенията се наблюдава връщане към античните традиции на портрета, към представянето на светлосенки и триизмерни изображения, фигурите са изключително реални, а не застинали като икони - точно като творбите на Микеланджело и Леонардо.
Ето това е истинското достойнство на паметника, само че германците (и то най-вече лъхащите на пошлост и необективност германски медии) не могат да допуснат българите да са толкова напред, по-добре е те да бъдат принизени до лука и чесъна, до полунеспасените евреи, въпреки че българите до Късното Средновековие са живели много по-цивилизовано отколкото германското селячество, че и от немските аристократи.
Тагове:
Може би шок, но е очевидно: ЦЪРКВАТА И Х...
Снимка на деня 120 : Базиликата на Свято...
БАЩАТА НА БЪЛГАРСКАТА АРХЕОЛОГИЯ – УБИТ ...
Снимка на деня 120 : Базиликата на Свято...
БАЩАТА НА БЪЛГАРСКАТА АРХЕОЛОГИЯ – УБИТ ...
Археологическите открития установяват, ч...
Аз немам президент!
Дневен хороскоп за 2 април 2014 година
Аз немам президент!
Дневен хороскоп за 2 април 2014 година
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 225