Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 13:44 - Концертът на Chris Rea в София
Автор: vane Категория: Музика   
Прочетен: 1931 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.01.2010 11:37


Крис Риа, уникален музикант, уникален китарист, уникален певец.

 

Този човек направи страхотен концерт.

Интересно, в началото сякаш сам се подгря с първата 
група Delanotes–3-4интструментала, още няколко инструментала с
Famous Hofner Bluenotes, и Chris Rea за финал – наистина любопитно.

Музикантите бяха класа от всякъде. Басиста беше много забавен – белокос, много слаб и леко прегърбен, но как свиреше само. Клавириста също беше страхотен

А за китарата на Риа какво да кажем, тя виеше, плачеше, радваше се. ”Where the blues comes from” беше една от най-запомнящите се и дълбоки песни за вечерта. Иначе Крис определно беше приятно изненадан от българската публика, която наистина той направи да се чувства страхотно. С парчето една от последните песни за вечерта ”Let’s dance” той показа, че още не е твърде стар, за да танцува на сцената. Преди това разказа анекдот на публиката за опита му (дали реален или измислен)да влезе в модерна дискотека:„Реших да отида на дискотека, обаче отпред стои един много едър мъж и ми казва:”не можеш да влезеш”, а аз го питам:”защо?” а той ми смотоляви нещо – Ти си мнооо стрррр....... И аз викам: „повторете че не чух”, той ми вика: „много си стар за дискотека”, а аз му казах: „Може да съм дребен, може да не съм толкова красив, но все още не съм толкова стар, че да не мога да танцувам” . Музикантът с уникален и разпознаваем от далеч глас изпя още един страхотен хит – „Джозефин, изпращам ти цялата си любов”. И с гласа си изпрати тази любов надалеч, със сигурност я чу цялата препълнена зала 1 на НДК. Изключителният английски музикант смени огромен брой китари, освен това – банджо и хармоника. Декорът на сцената също беше от между 15 и 20 висящи всякакви модели китари. Крис изсвири и най-известните си песни (жалко че не направи Blue Caffe и Auberge) но пък направи Looking for the Summer и мега хита си Road to Hell, на който публиката полудя и не спря да пляска по време на парчето. Музиканта изпитваше истинско удоволствие на българска сцена и правеше дълги сола и импровизации. Лично аз мога да кажа, че за секунда не съжалих за парите, които бях дал от скромния си джоб.

 

 



Тагове:   концерт,   музика,   ндк,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vane
Категория: Лични дневници
Прочетен: 589769
Постинги: 102
Коментари: 198
Гласове: 225
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930